Om du stör dig på att jag skriver konstigt eller stavar fel - Sluta läs

tillbaka =)

haha ja jag har ju tagit en liten bloggpaus...på typ ett år xD
haha men nu  kaaanske jag kommer börja att skriva igen, för det är så roligt att ha kvar och läsa gamla inlägg.
ja vad har hänt sen sist ?

extremt mycket, ha rju börjat i gymnasiet för det första =)
nya klassen är helt okej, fasst saknar mina tjejor i min gamla klass ;)
fast skönt med stooor klass  ;)
haha fast fortfarande lika få killar xD

haha men jaa är inte lika galen längre, utan har lugnat ner mig och fokuserar på skolan och mina betyg.

Jag har även fått en hund, en liten jack russel valp på 16 veckor ♥
extreeemt söt, lägger upp bild i nästa inlägg =D

nä nu ska jag gå, måste ut med min lilla älskling, sen ska jag se it's a boy girl thing, har sett den förut men tycker att den är skitrolig ;)

puss!♥
åååh vad jag längtar tills våren! känns som hela världen längtar till sommarn?? men enligt mig är våren minst lika bra, kanske till och med bättre ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0