Om du stör dig på att jag skriver konstigt eller stavar fel - Sluta läs

hemma

heeej mina söta änglar!
Nu har jag precis kommit hem från skolan, eller precis och precis, kom hem för en timma sen, och gick ut med Marwin =) Jag var ute i 40 minuter och frös arlet av mig, och när vi kommer in, vad är det första han gör?? jo kissar inne... SUCK -.-'

men men thats life med en liten valp ♥
här kommer förresten ett par bilder på Marwin













Så här såg han ut när vi precis hade hämtat    honom men nu har han tappat nästan all svart färg och är mer
gyllenbrunpå de svarta ställena



































jaaao nu så sitter jag typ med brorsan och slötittar på typ extreme makeover på 3 an.... hähä men ska försöka lura honom at byta till femman och se OC.

Sen är det väl bara att starta att plugga... :/
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0