Om du stör dig på att jag skriver konstigt eller stavar fel - Sluta läs

godmorgon =)

Godmorgon! =)

är tydligen uppe skittidigt då jag insåg att jag inte började försen 9. men jaja nu är jag typ nästan färdig, och hinner blogga! Faast jag har inte direkt någon ork eller något att skriva om.

Jag har haft konstant huvudvärk i en vecka, och det är skitjobbigt.... känns som jag nu börjar förstå hur man kan bli beroende av värktabletter.

idag har jag en kort dag ba två lektioner =) tror at det komemr att gå ganska smärtfritt.... förutom att jag kommer få ig på sri lanka arbetet på matten för att jag sket typ i det... men men har mvg, och det var ett aktivt val att skita i matten, så får arbeta med att kämpa upp mitt betyg igen ;)

sen när jag kommer hem så blire något jäääätte roligt som kommer att hända... jag ska plugga!!! jippie yaaaaaay!
not.

men kom precis på att jag hinner faktiskt för en gångs skull äta frukost, haha så jag hinner inte blogga mer men puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0