Om du stör dig på att jag skriver konstigt eller stavar fel - Sluta läs

=)

vet inte riktigt vad som hände i förra inlägget men allt blev ju cp :O haha men får hoppas att det här inlägget blir bättre =)
anyways lyckades övertala brorsan som var sådär måttligt glad att sitta och titta på OC xD

haha just nu håller jag på att skriva ett brev till min svenska lärare då jag berättar om mig själv.... asså hur stört är inte det? egentligen varför ska hon liksom veta vad jag gillar och ogillar och vad jag har för hobby???
haha men man ska inte klaga på lätta "läxor"

haha men hur som helst har det vart en bra dag i skolan också... har bara haft typ två riktiga lektioner och de var typ aslätta och så oansträngande en lektion kan bli... sen åt ja lunch på lilla essingen med Sara, Mikaela, Nisse och Joel =)

har också suttit och hållt på med en ny header eftersom den gamla var... fin, men ville ha något nytt liksom =)
fast är inte riktigt nöjd med min nya heller xD haha men det får bli den sålänge ;)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0