Om du stör dig på att jag skriver konstigt eller stavar fel - Sluta läs

den första kärleken och en snabb lunch...

Hej hopp!
Har precis kommit in efter ha vart ute med Marwin =) gick till rast gården som vanligt, och idag så fick han leka med två andra hundar, såg skitroligt för en var en GIGANTISK hund som marwin bara nådde upp till knävecken typ och sen en mellanhund, och de typ sprang och lekte gaaaaalet mycket=)

haha hade svenska och matte idag... går lagom segt asså, så tråkiga lektioner och oväärt at gå ppå asså vi gör typ ingenting -.-'

t.ex. på våran lååååånga svenska lektion så läste vi två noveller "den första kärleken" och "kyssen"...
de var galet dåliga xD

haha sen fick vi sluta tidigare, så sluta halv tolv !!! =)
haha sen blev det en snaaabb tunnelbane lunch med Sara och Maja, innan jag åkte hem =)

men men nu ska lilla jag se de sista 20 minuterna av love and other drugs =)


sen ska jag plugga spanska tills imorrn-.-'
kul, kul ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0