Om du stör dig på att jag skriver konstigt eller stavar fel - Sluta läs

skor, 21 jumpstreet

haha sitter och kollar in födelsedagspresenter pvia nätet...
och det märks att det inte är nåt fel på min röst iaf...
jag springer ner och skirker hubba bubba, hubba bubba!!!
de kostar bara 79 kr styck!!!

just då så snackar vi 21 jumsptreet det är bara en utav de bästa tv serierna någonsin!!!!!
haha johnny depp a'la 80 tal

haha ahh så de kommer jag säkert att få :D

haha älskar att jag har blivit äldre, och att det är svårt att köpa presenter tilll mig, då jag typ får handplocka mina egna favoriter!!!!

t.ex. de här skorna :

älskar de här!!! men de mpste typ beställas från usa (eller nåt) så får dem inte förän i slutet av sommaren:D

haha sen så kommer min konfermations skor som mamma har beställt, och jag väntar spänt på att de ska komma:D


Kommentarer
Postat av: F

Haha, snygga! Verkligen din stil cassi ;)

Ha det bra <3

2009-07-10 @ 13:24:57
URL: http://fannos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0