Om du stör dig på att jag skriver konstigt eller stavar fel - Sluta läs

sjukhus....mitt fjärde hem

haha så har suttit på sjukhuset iag...och jag har inte brutit handleden!!!! :D
haha men däremot har jag en muskel "nånting, nånting" skada...

men det betyder iaf att jag kan bada :D

haha har en masa historier om mig då jag var liten och åkte in till sjukhuset om jag hade snubblat och skrapat lillfinger nageln (typ...fast inte riktigt)

haha bland annat så snubblade jag när jag skulle ur badkaret, och trodde att jag hade krossat knäskålen....
då sa läkarn till mamma "ja...hon kanske får ett litet blåmärke imorrn"

haha fast det var juh inte riktigt mamma som var hysterisk ;)

haha sen så hade jag ont i magen en gång och tittade upp på mamma och sa gravallvarligt
"mamma, jag tror at jag har blindtarmsinflammation"

haha ursäkta?! jag vet inte ens var blindtarmen sitter!!!!
(men tydligen visste jag det när jag var 8 bast)
haha sen så har jag juh skadat mina fötter tusen gånger, bland annat så har jag åkt in i ett räd då jag åkte pulka...

haha med andra ord är jag :
1 en olycksfågel ( om det finns en olycka inom 5 mil, så springer den till mig)
2 en hypokondriker (föddes som en :S)
3 en person som inte klarar smärta ( vaddå?! det gör juh ont!)

haha men ska checka in fb lite, och packa mina grejer samtidigt som jag lyssnar på en utav mina favvo låtar idag untouched av the veronicas

haha på månda är det konfa läger, och det ska bli HUR KUL SOM HELST! ;D

trots smärta är mitt humör på topp...allting känns bara rätt idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0