Om du stör dig på att jag skriver konstigt eller stavar fel - Sluta läs

krama? neeeeeej!!!

haha har bytt ut min design till en väldgt somrig bakgrund... haha perfekt är den inte...men jag gillar den :D
jag har gått på konfa läsning den här veckan, och det har vart SKITKUL, verkligen !
de flesta tror inte att sitta hela dan i en kyrka ärså kul...
men det blir som man gör det! vi har flummat asmycket, och det är en skön stämning...
sen så har vi juh fått typ assköna ledare ;)
asså jag tror att kista kyrka är en av de bästa kyrkorna i sverige....
haha så ser fram mot lägret asmycket...
haha fast det är juh mobilförbud :S
haha men alla tar med sig typ två mobiler, och lämnar in den gamla ;)
hehe... ;)

alla som känner mig vet att jag är KLUMPIG och igår så skulle jag krama linnea, och jag vet inte hur...men jag råkade göra illa min handled...
jag och mams tror att jag har brutit den...eller typ en spricka i handleden....
haha det är bara jag som lyckas skada mig så mycket, när jag ska krama någon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0