Om du stör dig på att jag skriver konstigt eller stavar fel - Sluta läs

the voice

haha har nu sminkat mig fixat håret enligt en liten ide jag fick....
snart ska jag iväg på kräftskiva hos min moster:::::::D sen ska jag på nåt konstigt sätt åka därifrån för att möta linnea
och vi ska gå på... the voice grej i kungstädgården :D

det var lite trubbel där eftersom att jag skulle egentligen sova hos min moster, men nu kommer jag att sova hos linnea istället :D

imorgon så kommer jag kanske jag ska iväg och fira min mammas fästmans systers dotter...

hmm...hoppas att jag kan ringa ifrån linnea och säga att jag vill göra nåt med henne istället.
inte för jag har nåt emot dem, men.... ja, det är roligare att vara med kompisar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0