Om du stör dig på att jag skriver konstigt eller stavar fel - Sluta läs

panik, jag har haft sönder....

hej hej!
nu är jag tillbaka med ett litet ynka inlägg!

sitter vid datan , och läser lite andra personers roliga bloggar! :)
samtidigt som jag lyssnar på my life would suck without you ;)

har desperat försökt att få igång mormor och morfars scanner, helt utan resultat. den bara sitter där och brummar/tjuter  i fem minuter. hehe helt panikartat skriker (viskar) jag : shit ja har haft sönder deras scanner!

hehe.... den var redan trasig :S

idag har jag faktskt hunnit med väldigt mycket, pga att jag gick upp klockan 8, extremt motvilligt stirrade på mamma som om hon var dum i huvet som väckte mg så tidigt.
men så har hunnit få lite ordning i mitt redan tädade rum, hjälpt mamma med förrådet, klännngar och presenter för en möhippa som hon är på nu
packa min resväska, dra väg till mormor och morfar, vart hoss anki... och handlat!
ajuste så han jag kolla igenom ca tusen kort, som var i en skokartong för stövlar.
det var kort från mormors, mammas, och min och min l,illebrors barndom, så det var riktigt kul....
synd bara att scanner  inte funkade...

men men sånt är livet ibland!

är på förvånandsvärt bra humör trots mitt trötta, halvfebriga jag.
men det är inte för att skolan börjar, känns så extremt tråkiigt att skolan börjar, jag menar 9 an känns så extremt jobbig, kan jag nte hoppa över det istället?

jag menar prov på allt jag har lärt mig'??

neh kommer att skita i allt sociallt och bara stta inne och plugga, för annars kommer jag att få g i alla ämnen :S

haha så säger jag bara egentligen, för när det kommer till krtitan så kommer jag inte alls att plugga :S

men ska verkligen försöka, för vem vill ha ig liksom;)

inte jag iaf.

men jag har alla möjliga projekt som jag ska fixa, bland annat mitt rum.
bilder, som ska fixas.....bloggen/garderoben/plånboken ska bli bättre updaterad.

så kommer att ha väldigt mycket att göra och tänka på;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0