Om du stör dig på att jag skriver konstigt eller stavar fel - Sluta läs

nedtrampad på the voice!

Hej hej det var ett tag sen!
the voice var juh si sådär blev nedtrampad typ en meter från scen och av med mobilen, förmodligen killen som tryckte ner mig som tog den.
synd för honom att mobilen är sönder, och heelt värdelös!

men har iaf vart en väldigt dramatisk händelse som jag berättat för alla jag mött.

eh vaddå beroende uppmärksamhet?

haha men på fullt allvar så var det faktiskt riktigt läskigt!
jag menar jag låg på marken och folk trampade på mig!
men som tur var så var det en ängel till kille ( i blå/grön/brun randig tröja ?!) som drog upp mig väldigt snabbt.

tack gode gud för det.

men resten utav kvällen var skitskön då jag och linnea drog runt lite inne i kungsträdgården.

just nu så ligger faktiskt i min säng, och läser lite andran personers bloggar, och bara tar det lugnt.
kom hem från ebbs för ett tag sen, där vi hade sammlats för att bara ta det lite lugnt och snacka och så....(A)

men vi är juh lite galna...(hehe liiiiiiite)
alldeles för galna för att skrivas upp här...men de eh mina tjejr som är skönast <3

ebbs gillar inte kameran, hehe vi har fotokrig i skolan...

hehe detta är också nåt helt utflippat vi har gjort....(vågar inte riktigt lägga upp bilder på någon annan...:s

men ska fortsätta med min musik och bloggläsande, hmm kanske ska fixa upp min nya blogg lite...

vilken den nya headern är snodd ifrån;)

funderar på att antingen ha två bloggar eller försöka byga in den andra i den här, eftersom att min andra är mycket bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0