Om du stör dig på att jag skriver konstigt eller stavar fel - Sluta läs

hehe...det blev juh inte riktigt rätt

heheh lovisa påpekade att det blev väldigt konstigt när jag hade försökt att lägga upp headern från min andra blogg...heheh var för lat för att orka ladda upp den igen på den här bloggen...
men nu är et fixat :D

ska inte ha den här headern heller, men var tvungen att ta någon liksom:P

jobbar på en ny header med några bilder som jag tog igår, men kommer att ta ett litet tag eftersom att jag 1 inte har de bilderna här 2 glömde sladden till kameran att föra över bilder med :S

idag så var juh första skoldagen för oss :S typ hemsk, men eftersom att v har flyttat  ( skolan asså) så var det juh lite roligare med nya lokaler.
men det är egentligen väldigt skumt, jag menar har du någonsin hört om en skola som har flyttat?

sitter och planerar lite löst om helgen, förmodlgen blir det så att jag går på coldplay me linnea imorrn...och sen ligger död som en padda på söndag;)

men nu ska jag iväg och handla:D
(typ världens smartaste sak, jag menar man kan juh välja vad man vill ha då:D

vill tipsa om min kompis blogg aliceopal.blogg.se      ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0