Om du stör dig på att jag skriver konstigt eller stavar fel - Sluta läs

du är ett jävla babian arsle ( tillägnas den som kom på den ärtfjantiga ide'n på slutet)

heej det har varit ett långt tag sen jag skrev...men nu tänker jag ta upp bloggandet igen eftersom att trist nog så börjar skolan igen...
men jag måste säga att jag kommer nog tycka om hösten, fett snygga kläder;) och mysiga :D

men den främsta anldeningen till att jag börjar skriva nu är för att jag får ett aggressivt damp utbrott på manusförfattarna till prison break, jag menar VEM, VEM? skulle avsluta världens bästa serie men de hemska 15 sekunderna, RADERA RADERA och filma om....
asså jävla apor , jävla människor, helt jävla blåsta i dumma huvet!

hehe bra svenska...
men allvarligt talat jag vill fan åka till deras hus och slå ner dem!!!!!!
dumma idioter med ärtor till hjärna.

jag funderar allvarligt på att strejka nya filmer och tv serier, eftersom att jag märkt en trend på olyckliga slut som jag HATAR

va fan man ser juh på film för att bli glad nte helt jävla genom deprimerad.

dumma dumma dumma babian som kom på iden!

hmm kanske borde hålla mig till typ gilmore girls och 21 jumpstreet! eller typ jävla chick flics!

huhuhu jag som älskade att titta på prison break, nu är allting så jävla förstört, dumma babian arsle!

HATAR dåliga slut

filmer och tv serier med genom dåligt slut:

harry potter och halvblodsprinsen
prison break
cold case
public enemies





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0