Om du stör dig på att jag skriver konstigt eller stavar fel - Sluta läs

coldplay - jag älskar er!

jag var juh på coldplay med linnea igår och det var så otroligt obeskrivligt bra!
först när förbandet kom så typ blev jag heelt galen (trodde jag) och bara "guuuuuuud vilket bra band, det här är mitt nya favorit band"
hehe...trodde jag ja, men då colplay kommer ut så bara dööör jag, asså total obeskrivlig känsla.
självklart så dör min kamera efter första bilden på coldplay
jävligt typiskt
men jag har allt i minnet,
då chris martin springer runt på scenen och gör kullerbyttor och jag och linnea bara hoppar och skriker som två totalt mentalt störda idioter.

jag skreeek som en jävl gorilla så jävla sköön asså!
men det var bara sååå bra och ballongerna och ljus vågen som vi gjorde med hjälp utav mobilerna, asså jag typ dör bara jag tänker tillbaka på det!
det var helt enkelt utan tvekan den bästa konserten i världshistorien!

jag älskar verkligen colplay och chris martin!♥

det var precis så här!!!
har spenderat morgonen med att klippa ut bilder från dn , eftersom min dumma kamera dog så har jag typ inga bilder, men linnea kommer att skicka så det kommer att komma bilder, från igår!
kommer alltid att minnas coldplay konserten med linnea, älskar dig!♥

så jävla cool bakgrunds grej de hade!! skrek där också!

naaaaaw trodde att jag skulle gråta, men jag och linnea gjorde den där armviftar grejen istället;)

asså jag dö lycklig som en gammal gaggig tant när jag blir äldre för jag gick på coldplay 22/8- 09♥

coooooooldplay!!!!!


seriöst jag skulle sälja min själ för att åka och se dem i ett annat land med linnea!
(eller rättare sagt jag skulle sälja min själ för att få se dem igen!)



hahah sen så kom juh min mormor och morfar som skulle hämta oss med bilen...så de går ut ur bilen och ska gå och möta oss, hehe med hur mycket folk som helst.
till förklaring: min mormor är döv (på riktigt) så hon hör inte i telefonen

telefosamtalen
mormor: heej vi står vid rödlyset på lidingövägen!
jag: okej vi börjar promenera till lidingövägen då, ses


jag och linnea kommer till lidingövägen och det är en korsning med 18 rödljus, jag lovar jag räknande!
jag: men mormor var är ni ånstans?
mormor: vid rödljuset!
jag: men vilket rödljus??
mormor: rödljuset!
jag: vilket?!


hehe så höll vi på sådär och jag och linnea sprang runt till alla rödljus vi såg och leta, sen blev jag så frustrerad så jag sa till linnea "ett jävla rödljus är inget signalament för var man är någonstans, nu drar vi till polisbilen och så får de komma och hitta oss där!" och sen så kommer linnea på det brilijanta iden att skicka ett sms!


hahha har fortfarande så jävla hesröst så att det är löjligt den är till och med värre än i natt då jag pratade med marius, efter konserten.
men nu ska jag lyssna päå singeln som man fick där sees♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0